ایران، قم

21.41°C
Light rain
یکشنبه
18.85°C / 29.87°C
دوشنبه
19.17°C / 23.14°C
سه شنبه
16.91°C / 26.11°C
چهارشنبه
19.13°C / 29.43°C
پنج شنبه
18.01°C / 28.65°C
جمعه
21.72°C / 30.62°C
فلسطین همچنان مساله اصلی جهان اسلام است

فلسطین همچنان مساله اصلی جهان اسلام است

آیت الله موسوی تبریزی: مساله فلسطین و قدس شریف همچنان به عنوان مساله اصلی جهان اسلام است و همه برای محکوم کردن جنایات اسرائیل و دفاع از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

آیت الله سید حسین موسوی تبریزی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: آمریکا، اسرائیل و سرویس های جاسوسی، داعش را برای به فراموشی سپردن فلسطین و ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل ایجاد کردند، ولی جهان اسلام غافل نخواهد شد. وی اظهار داشت: به صورت مسلم باید با گروه تروریستی داعش مبارزه کنیم ولی ریشه اصلی داعش که همان رژیم اشغالگر قدس است را نباید فراموش کرد.

وی گفت: امروز بیشتر از هر روز قدس شریف و قبله اول مسلمانان زیر چکمه های ظالمانه اسرائیل و آمریکا قرار دارد و مردم فلسطین نیز تحت فشارهای زیاد هستند و باید از آنها دفاع کنیم.

موسوی تبریزی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از سران کشورهای به اصطلاح اسلامی تازه به فکر ارتباط با اسرائیل افتادند و این بسیار شرم آور است. استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: مردم ایران با زبان صلح آمیز خود به فرمایش حضرت علی (ع) مبنی بر حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم عمل کرده و در این راهپیمایی روز قدس جنایت های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کنند.

موسوی تبریزی اظهار داشت: مردم با نیت خالص در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و برای رضای خداوند متعال از مظلومان فلسطین دفاع نمایند.

روز جهانی قدس درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از آرمان فلسطین و قبله اول مسلمانان، به ابتکار حضرت امام راحل بنیانگذاری شده و هر سال به صورت باشکوه در سراسر کشورهای اسلامی برگزار می شود.

Image

فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ

 

پس بشارت ده به آن بندگان من كه به سخن گوش فرا مى‏ دهند و بهترين آن را پيروى مى كنند

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم