ایران، قم

21.41°C
Light rain
یکشنبه
18.85°C / 29.87°C
دوشنبه
19.17°C / 23.14°C
سه شنبه
16.91°C / 26.11°C
چهارشنبه
19.13°C / 29.43°C
پنج شنبه
18.01°C / 28.65°C
جمعه
21.72°C / 30.62°C
نامه تشکر و  قدردانی مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم  از رییس جمهور و هیات دیپلماسی خطاب به دکتر حسن روحانی

نامه تشکر و قدردانی مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم از رییس جمهور و هیات دیپلماسی خطاب به دکتر حسن روحانی

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی (دامت برکاته)
رییس محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام عليکم
وفای به عهد و وعده ای که با مردم داشتید، اولین پیروزی ماندگار و ثمره پایدار مجاهدت یک سال ونیمه فرزندان قهرمان ملت ایران است. به شما و یاران کارآمد، متعهد و سخت کوشتان درود می فرستیم. توفیق مردان دیپلماسی و سیاست ما بیش از آن که در انعقاد قرارداد و تفاهم با قدرت های جهانی باشد، در ارائه چهره معقول و منطقی از نظام اسلامی بود. رفتار دولت تدبیر و امید به جهانیان نشان داد که جمهوری اسلامی در عین حفظ اصول و ارزش های پایدار و ماندگار خود واقعیت های بین المللی را درک می کند، به افکار عمومی جهانیان احترام می گذارد و روش های خردمندانه را در تعقیب اهداف خود پیش می گیرد. ملت شریف ایران امروز خرسندند، به رأی خود می بالند و شما را که فرزند برومند این ملت و پاسدار خدوم این ملک و آیین هستید، می ستایند.
برخود لازم می دانیم از هدایت‌ها و حمایت های مقام معظم رهبری قدردانی کرده و از مردان سیاست و دیپلماسی، تیم مذاکره کننده، که با سخت کوشی و فداکاری خود لبخند بر لب مردم فهیم ایران نشاندند، به خصوص وزیر متعهد جناب آقای دکتر محمدجواد ظریف سپاسگزاری ‌کنیم.
آقای رئیس جمهور توفیقات ملت ایران که به تدبیر شما و همکارانتان رقم خورد، همان گونه که دوستان را امیدوار کرده، دشمنان کینه توز خارجی و برخی افراد منفعت طلب، خودخواه و سیاست باز را برآشفته است. از این پس نیز رفتارهای نابه جا و اقدامات دلسردکننده آنان را شاهد خواهیم بود، اما چه باک که سایه لطف خدای رحمان و رحیم بر سر خدمتگذاران صادق است و حمایت ملت بزرگ ایران بدرقه راهتان. با صلابت و بی هراس راه منافع ملی و مصالح نظام را ادامه دهید. امید است با همکاری همه ارکان نظام فرصت برای تحقق دیگر وعده های انتخاباتی شما به خصوص در عرصه سیاست داخلی و مسایل فرهنگی و اجتماعی نیز فراهم شود.
والسّلام عليکم و رحمة الله و برکاته
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم
15/1/94

Image

فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ

 

پس بشارت ده به آن بندگان من كه به سخن گوش فرا مى‏ دهند و بهترين آن را پيروى مى كنند

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم